2009. szeptember 18., péntek

Renátától kaptam a a nagy gondolkodás lehetőségét, mégpedig a háláról. Miért vagyunk hálásak...; Bele is vágok a közepébe.

- legfőképpen anyukámnak mindenért, az egész életért ami csodálatos :) ... ugyan nem volt alkalmunk sokáig együtt lenni, de szeretett és mindig a jót akarta nekem

- még ha néha elégedetlen is vagyok, hálás vagyok a "Sors"-nak hogy "csak" ennyire érint ez a betegség, ami még így is meghatározza az életemet.

- Férjemnek hálás vagyok hogy így is szeret

- hálás vagyok az Orvostudománynak a hatékony fájdalomcsillapításért, ami a Fejlődés folyománya, még ha ez utóbbi nem is tartható fenn már túl sokáig

- hálás vagyok a barátaimnak mindenért

- testvéreim gyerekeinek, hogy nagyon szeretnek :)

- apukámnak azért a sok változásért, ami az utóbbi 10 évben történt

- a sok írónak akiknek a könyvei kikapcsolódást hoznak

- a sok virághagymának és magnak, fának, bokornak, fűnek... mert széppé fejlődnek. :D

Még sok más eszembe fog jutni, de ezek a legfontosabbak.

A kérdést továbbadnám Ildikónak, Dédikének, Katának, Andrykának, MARCINAK FELTÉTLENÜL!!!, Margitnak, bár neki ételes blogja van, de ha van kedve...; :)

12 megjegyzés:

dédike írta...

Iluskám én ide írom neked,hogy kinek miért.
Egy szó: a SORS.
Neki köszönhetem szüleim, testvérem, gyermekem, unokám, és drága dédikém megélését.
A rám mért betegségeket, és a létező jó dolgokat.
Hogy még mi jön, majd elválik.

pitypang írta...

Megírom,valamelyikben.Ez nem is olyan egyszerű!!
(és mennyi mindent nem is tudok rólad!)

Névtelen írta...

Tényleg sok mindenért hálásak lehetünk a környezetünknek.
Manólány

ilike írta...

Dédike reméljük még sok jó dolog jön!

ilike írta...

Andi, szerintem a blogban nem sűrűn ír az ember teljesen magán dolgokról ezért érezheted ezt :) , pláne nem egy "ételes"-ben. :)

ilike írta...

Szia Manólány! :)

Névtelen írta...

köszönöm a lehetőséget ez egy nagyszerű felvetés......írom a blogomban.jó éjt mindenkinek

anny írta...

Jó kérdés, de pesszimistáknak nem tehető fel...

Renata Kalman írta...

Köszi, hogy megválaszoltad...
Nem is sejtettem, hogy előhoz olyan dolgokat, ami másként talán nem jött volna elő.
Ha úgy gondolod, hogy írsz erről egy kicsit többet, engem érdekelne.

Slayer Gothpaladin írta...

...ööö, izé, mi is itt a kérdés?...nem szúrja ki a szemem...

ilike írta...

Renáta nagyon kedves vagy. :) Talán egyszer írok sokmindenről.


Marci, az a kérdés, hogy van-e az életedben valami amiért hálás vagy. Bármi. ha igen, ezt/ezeket fogalmazd meg egy postban, engem nagyon érdekelnének a Te gondolataid ezzel kapcsolatban!

Slayer Gothpaladin írta...

Jaaaaa...
Majd Twitteren írok róla, ha követsz! :)

Saját fotó
Porszem vagyok a Világegyetemben.

Blog Archive