2010. február 9., kedd



Renátának

5 megjegyzés:

Renata Kalman írta...

ez tök jó!! :)

Vicces, mert ha megnézed az alatta lévő képet, ott is hasonló takarásban van az arcod! Mintha direkt lenne így egymás alatt, pedig két különböző helyzet....
Férjuradat pedig üdvözlöm!

Szamóca írta...

Nagyon szépek vagytok! :-)

ilike írta...

Tényleg, lehet hogy rejtőzködő vagyok. :D Átadtam neki. :)

Slayer Gothpaladin írta...

Nekem erről a fotóról az Anti Fitness Club nevű emo-zenekar Miért hazudom című száma jutott eszembe, annak is a refrénje, aminek az első sora valahogy így szól: "Arcomat eltakarom, ne lásd..."
Amúgy meg szerintem nem kell a bújócska, anélkül is jó Szűz Mária vagy :D

anny írta...

Tyűűűű!
Gothpaladin ezt most ugye bóknak szántad?
Mármint a Szűzmáriát?
A szűzmáriáját neki!:-D

Saját fotó
Porszem vagyok a Világegyetemben.

Blog Archive