2010. április 11., vasárnap

Szuper napot töltöttünk el ma. Először Zoli kedvéért elmentünk az Épített Motorok és Autók Találkozójára, majd az én kedvemért a Nemzeti Múzeumban megnéztük a Sajtófotó Kiállítást. Várakozáson felül éreztem magam az autók és motorok között, egy kedvencem is lett, ez a szép kék, jól ismert Wartburg márka. :) Lassan elkészül Zoli épített motorja, jövőre lehet hogy már ő is részt vesz a kiállításon. Remélem teljesül az álma, tőlem minden támogatást megkap ezen a téren, mégha lemondással is jár részemről. Ő is ezt tenné. A fotókiállítás... nekem tetszett, bár mély nyomot nem hagyott bennem. Zoli is jól érezte magát, kényelmesek a fotelek. :) Valahol ott ülök, illetve ballagok a múzeumi képeken a háttérben.















5 megjegyzés:

Slayer Gothpaladin írta...

Ilike, nagyon eltűntél, merre vagy??? Írj emailt!!!

anny írta...

Már előkerült azóta!:-D
De jók ezek a fotók, én is úgy bóklásznék a Nemzeti Múzeumban a láttukra, kb 25 éve voltam ott utoljára...

Névtelen írta...

Már előkerült azóta!:D
Szépek a fotók, én is kedvet kaptam a láttukra a Nemzetihez, kb 25 éve nem jártam ott...
anny

anny írta...

Harmadszor viszont nem írom meg újra:DDD

ilike írta...

Nyugodtan írhatod tizedszer is anny! :)

Saját fotó
Porszem vagyok a Világegyetemben.

Blog Archive