2009. október 6., kedd

Kinyílt a Parade mini rózsám , 2 hét múlva ki is ültetem. :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

de gyönyörű!tőlem vittél már?
mikor kell elültetni az idén ősszel szedett büdöskemagot ill. egyéb magokat?ha most elszórtam, beástam, kifagy télen?köszi.

dédike írta...

Holvagy?

Szilvi írta...

Tényleg szép ez a rózsa!
Látom szereted az orchideákat is. Nézz be hozzám: orchidea-szilvi.blogspot.com

Névtelen írta...

Hol vagy Ilike? Megjött az Avon, Jocó odaadja, ha erre jársz. Én legközelebb csütörtökön leszek elérhető bármilyen formában. Addig se telefon, se semmi.,tanfolyam.
Jó éjt. A.

ilike írta...

Sziasztok, nagyon sok dolgom van mostanában, ezért nem voltam. Andi, én tavasszal szoktam, de némelyiket előbb palántázom, de van rá esély hogy megmaradnak a magok és kihajt neked.

Szia Szilvi, üdv. nálam, :) meg fogom nézni a blogodat. :)

Saját fotó
Porszem vagyok a Világegyetemben.

Blog Archive