2009. szeptember 15., kedd


Biztosan más is elkészítette már a túrós zsömlét, de nekem újdonság volt. A végeredmény isteni lett, pedig nagyon tartottam attól hogy ez a beskatulyázott étel nem változtatható meg agyban. Nem így lett, férjem beillesztette a saját kedvenc repertoárjába. :)


Maradt fél kg teljes tejből készült túróm, ami nagyon intenzív ízű, így édes ételnek nem szeretem elkészíteni. Többnyire veszek hozzá kevés juhtúrót, és kőrözött lesz belőle. Valahogy nem vágytam rá, így elképzeltem lelki szemeim előtt a nagyon finom menzás túrós zsemlét... sósan. Több se kellett, ma vettem kevés füstölt kolozsvári szalonnát és egy darab parenyicát. Összekockáztam őket, a szalonnát megpirítottam és összekevertem a túróval. Só nem kellett bele, de hozzákevertem még a zsömlék beáztatott belsejét, és 1 tojássárgáját. Be a sütőbe, és 15 perc múlva már fogyasztható volt. Férjem viccesen megjegyezte, hogy miért tettem egy ennyira zsíros, sós, kalóriadús ételt rozsos zsömlébe... :) Igaza van, ez olyan, mint amikor egy gyorsétteremben az ember a super size menühöz light kólát kér. :D

4 megjegyzés:

margit2 írta...

..Már elég régen csináltam, de ízlett nekünk is itthon! :-)

ilike írta...

Gondoltam hogy nem én leszek az első aki ezt elkészíti. :D

anny írta...

GPS szokott light kólát kérni a mekiben...:-)

ilike írta...

Mondjuk neki mehetne a normál kóla is, nem? :)

Saját fotó
Porszem vagyok a Világegyetemben.

Blog Archive